Sto plus dobio spor sa funkcionerom naprednjaka

Ponedeljak , 2019-11-25 | 08:04:36

Izveštavajući o smrti mušterije kojeg je pretukao vozač taksi vozila u Novom Pazaru, novinar Nikola Kočović nije prekršio zakon, ocenio je Viši sud u Beogradu.


Sud je odbio tužbeni zahtev Igora Novovića, funkcionera Srpske napredne stranke (SNS) iz Novog Pazara, kojim je od Sto plus radija “zbog povređene časti i ugleda, a na ime naknade nematerijane štete”, traženo 200.000 dinara.

Novović je podneo tužbu krajem marta 2017. godine, navodeći da su mu tekstom “Preminuo Novopazarac kojeg je pretukao taksista”, povređeni čast i ugled.

On je u tužbi negirao bilo kakvu vezu sa automobilom i vozačem, a njegovi svedoci davali potpuno suprotne izjave o tome ko je angažovao vozača i bio stvarni vlasnik vozila, što je na sudu ocenjeno kao “kontradiktorno, neuverljivo i sračunato”.

S druge strane, “dokazi i svedočenje Kočovića su ocenjeni kao iskreni i logični”, navodi se u presudi Višeg suda.

Presuda Višeg suda u Beogradu

“S obzirom da je tužilac i na sudu naglašavao svoje članstvo u Srpskoj naprednoj stranci, mislim da smo bili žrtva školskog primera pokušaja partijskog disciplinovanja novinara i medija. Tužilac je očigledno smatrao da će mu pripadnost i funkcija u vladajućoj partiji doneti prednost u odlučivanju sudije, što u ovom slučaju nije pomoglo”, istakao je direktor i urednik Sto plus radija Ishak Slezović.

Uzimajući sve u razmatranje, Viši sud je tužbeni zahtev Novovića ocenio neosnovanim i obavezao ga da tuženim, na ime parničnog postupka, isplati 78.900 dinara.

Presuda Višeg suda u Beogradu je prvostepena i Novović ima pravo žalbe Apelacionom sudu u tom gradu, u roku od osam dana od njenog prijema.

Presuda Višeg suda u Beogradu

Zbog istog teksta Novović je pokrenuo postupak i pred Osnovnim sudom u Novom Pazaru kojem je podneo privatnu tužbu protiv Kočovića.

Postupak u tom predmetu, nakon dve godine suđenja i promene dvojice sudija, biće nastavljen u martu sledeće godine.

Pred Višim sudom u Beogradu uskoro će početi još jedan proces protiv ovog medija, a po tužbi jednog visokog funkcionera Sandžačke demokratske partije (SDP).


 

Napiši komentar: