U današnjem saopštenju BIRODI dodaje da su ti mediji prenosili “pseudo događaj” i traži se da REM preispita u skladu sa Zakonom o javnom informisanju i medijima i Zakonu o elektronskim medijima da li je ugožen medijski pluraliazam u Srbiji.

“Poslednje obraćanje predsednika su prenosile televizije sa nacionalnim pokrivanjem RTS 1, Pink, Prva i Hepi i kablovski kanali čiji je provajder MTS: K1 (2), Vesti, Euronjuz, Tanjug, Blic, Studio B (2), Informer, Palma plus (2), RAS, RTV Vojvidina 1, BN, Koreni (2), Most (2), BN 2, Pančevo (2), Dunav TV (2), Hajp (2), Pink plus, Prva CG, Melos, KCN 1, Super sat, Info 24, Plana, Apatin, Novosadska TV, TV 9, Lav, RTK, AS, GM Plus, Info 24 plus, Lav plus, Hajp 2, Belle ami, Bosphorus i RTV Vranje”, naveo je BIRODI.