Ona je gostujući na televiziji Prva kazala da je ODIHR bio kritičan kada je reč o zastupljenosti vlasti u medijima i ocenila da javni servis (RTS) nije bio naklonjen vladajućoj većini nego opoziciji.

“Javni servis je do te mere bio naklonjen opozicionim strankama. Nije u redu da u debatnoj emisiji na RTS-u odnos snaga bude tri na prema jedan i da opozicija ima 45 minuta, a naš predstavnik 15”, navela je Brnabić.

Šef Posmatračke misije ODIHR Lamberto Zanijer (Zannier) izjavio je u ponedeljak da je uočeno “selektivno medijsko izveštavanje” tokom predizborne kampanje za lokalne izbore i da su mediji javnog servisa primarno bili usmereni na predsednika, vladu i vladajuće stranke.

“Opoziciji su omogućili pristup medijima tokom poslednjih deset dana pre izbornog dana. Nacionalni privatni pružaoci medijskih usluga u velikoj meri favorizuju javne funkcionere i vladajuće stranke, dok sa druge strane marginalizuju i često u negativnom svetlu izveštavaju o opoziciji”, rekao je Zanijer.