REM je u prekršajnoj prijavi naveo i da je tokom poslednje izborne kampanje Pink 43 minuta uživo prenosio izbornu konvenciju naprednjaka u Nišu, navodi portal.

To regulatorno telo podnelo je prekršajne prijave i protiv televizija Prva i Hepi, piše CINS i dodaje da je Prva poput Pinka prenosila konvenciju SNS-a iz Niša, a da je Hepi promovisao predsednika Socijalističke partije Srbije (SPS) Ivicu Dačića u jednoj od svojih emisija duže nego što je to zakonom dozvoljeno.

CINS navodi da, s obzirom da je reč o političkoj promociji izbornih lista, nijedna od tih televizija nije na propisan način te reklame odvojila od ostatka programa, što je REM takodje naveo kao njihove prekršaje.

Komentari (0)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.