Reč je o informaciji o četvrtom izbornom izveštaju REM o toku izborne kampanje za period od 15. februara do 13. marta koji je agencija Beta objavila pod naslovom „REM: Najviše vremena na televizijama posvećeno Vučiću“.

Kao argument da takvo tumačenje ne odgovara činjenicama, Savet REM je naveo da je u tabeli koja se odnosi na zastupljenost predsedničkih kandidata navedeno da je lider Demokratske stranke Srbije Miloš Jovanović na prvom mestu na drugom kanalu Radio-televizije Vojvodine, dok je na Hepi televiziji na prvom mestu Ivica Dačić.

REM navodi da je na TV Prva tri puta veću zastupljenost od Vučića imao kandidat Zdravko Ponoš a na N1 Marinika Tepić.

„Na N1 u tabeli koja donosi podatke o zastupljenosti predsedničkih kandidata Aleksandar Vučić je na trećem mestu sa 13 puta manje vremena od prvoplasirane Biljane Stojković i gotovo tri puta manje vremena od drugoplasiranog Zdravka Ponoša“, dodaje se.

Savet REM-a je dodao da je Vučić bio manje zastupljen i na Al Džaziri i Insajder TV, gde je Ponoš dobio gotovo sedam sati programa.