U saopštenju se navodi da je veb-sajt na ruskom jeziku postao nedostupan za neke korisnike i citirana je odluka kancelarije glavnog tužioca da ograniči pristup.

Vlasti su prvo blokirale stranicu na sajtu sa pričom o 11 policajaca koji su odbili da se bore u Ukrajini dok je juče novinar koji je prvi objavio priču zatvoren pod optužbom za širenje lažnih informacija o ruskoj vojsci.

Iz Moskva Tajmsa rečeno je da nisu dobili nikakvo zvanično obaveštenje od vlade.