Udruženje novinara Srbije (UNS) kritikovalo je danas način na koji se predsednik opštine Svilajnac Predrag Milanović odnosi prema novinarima lokalne redakcije „Resavski poštonoša“ i zatražila da se tom onlajn mediju omogući nesmetan rad i izveštavanje sa opštinskih dogadjaja.

Kako se navodi u saopštenju, na poslednjem zasedanju svilajnačke skupštine Milanović je sa govornice rekao da mu nije posao da čita novinarske članke, a pogotovo ne članak iz „Resavskog poštonoše“, nakon čega je taj onlajn medij opisao rečima: „Ovo nije ni novina, ovo je nešto da ne kažem šta. Ovo služi samo da se napada lokalna vlast, ništa drugo ne piše u tim nazovite novinama“.

„UNS podseća da je upravo u junu, pre 13 godina, komisija opštine Svilajnac izbacila redakcije TV Resava i lista ‘Resavski poštonoša’ iz uredno zakupljenih opštinskih prostorija i nasilno prekinula televizijski program. Da je komisiju predvodila sadašnja zamenica predsednika opštine Dragana Radević sa nalogom sadašnjeg predsednika opštine Milanovića, koji je u to vreme bio zamenik predsednika opštine“, navodi se.

UNS je dodao da je u prostorije iz kojih je nasilno iseljena TV Resava i list „Resavski poštonoša“, useljena TV Centar, a većinski vlasnik tog medija bila je Milanovićeva majka, a kao direktorka pojavila se upravo Dragana Radević koja je predvodila iseljenje.

„Firma, osnivač TV Centar bila je registrovana na Milanovićevoj adresi. Kada je UNS obelodanio ove činjenice, vlasnička struktura televizije je promenjena“, dodaje se.